Liity jäseneksi!

Suomen Arabihevosyhdistys ry perustettiin vuonna 1982, vuodesta 2020 rotuyhdistys on toiminut Suomen Ratsastajainliiton alaisena  ratsastusseurana. SAHYn täysjäsenenä saat siis käyttöösi kaikki SRL'n edut, kuten urheiluvakuutuksen hevosharrastukseen, Hippos-lehden sekä mahdollisuuden osallistua liiton alaisiin kilpailuihin. Lisätietoja SRL'n jäseneduista löydät täältä.

SAHYn kannatusjäsenenä saat osallistua seuran tapahtumiin edullisemmalla hinnalla, sekä osallistua Vuoden Käyttöarabi-kilpailuun.

Ja tärkeimpänä, tukea seuran ja rotuyhdistyksen tulevaisuutta, jolloin Suomeen voi jatkossakin rekisteröidä arabialaiset täysiveriset omana rotunaan -ilman rotuyhdistystä on uhkana, että Hippos ei enää tunnusta rotua.

Hinnasto 2024

SRL täysjäsen seniori (19v eteenpäin) 65€

SRL täysjäsen juniori (18v ja alle) 58€

SAHY kannatusjäsen 25€

Liity seuran SRL'n jäseneksi täältä, kannatusjäseneksi voit liittyä lähettämällä viestiä jösensihteerille:
SAHYhallitus@gmail.com tai
Facebookin Messenger-viesti Mirja A Virtanen.

Nivera EE ox